Sunday, November 18, 2012

Shahir try out @ KEM BOLA ASTRO

Nak bagi Shahir pengalaman. Dia minat bola, so pe salahnya dia cuba. Aku pun daftarkan je.

Nasib baik aku cepat daftar. Tempat sangat limited. Lambat sikit, memang tak dapat. Macam anak jiran aku, tak dapat join sebab da full.

Kami sefamily bangun seawal pukul 5.45am. Solat, then terus siap-siap. Princess berdua tu pun kena gerak. Hihi..

Kami bertolak pukul 7am. Program start pukul 8.30am. Dari rumah aku ke Bukit Jalil ada la dalam 45 minit ikut KESAS.

Terlambat sket sebab ada bad experience ngan pak guard stadium Bukit Jalil yang lagak samseng. Management tolong ambil perhatian.

Terlambat 5 minit, nasib baik still bley check in. Aku ingat kami paling lambat, rupanya ada yang lagi lambat.

Lepas da register dan amik goody-bag, terus siap-siap. Then berkumpul di khemah.

Laa.. Shahir tak bawak stokin bola ke?
Then ada briefing sket, untuk budak dan mak bapak budak jugak..


Dalam kol 9am baru mula. Kami duduk tepi padang je sebab kerusi tersangatlah sikit.

Kami berdiri je kat tepi padang Huhu... husband da siap bawak selipar, tahu padang mesti basah punya. Aku? Abis basah pump. Huwaaa....
Airis tak kisah kat mana-mana pun, janji tab tak lepas dari tangan. Kusyuk sangat.. ish..ish..
Program berlangsung dari pukul 9am hingga 11.30am. Basah gak ketiak nak menunggunya. Tapi, demi anak kami sanggup. Hihi..



Pukul 11am da start mendung. Skang kan musim hujan. Nasib baik aku pilih sesi pagi.

Pukul 11.30am, program pun tamat. Moga Shahir dapat banyak pengalaman. Abahnya cakap lepas ni nak hantar Shahir join kelab bola sepak plak. Suka hati abah la ye.. yang mana baik, mama ikut je.


Baju yang dapat tu, Shahir wat tempat autograph coach-coachnya yang juga x-player Newcastle ..kata Shahir la.

On the way balik.. Shahir amat kepenatan sampai tertidur dalam kereta sambil baca paper. Hihi...


Ni yang Shahir dapat dari goody-bag tu



Shahir seronok sangat. Tak habis-habis cerita pasal kem bola tu pada orang. Hihi...



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀