Saturday, November 10, 2012

Airis da daftar sekolah


 
Airis da dapat sekolah. Tabika KEMAS.. lain dari kakak dia. Tabika ni jauh sket, ada la dalam 15 minit perjalanan dari rumah.

Aku agak keberatan nak bagi Airis masuk tadika memandangkan dia agak manja ngan aku. Lagipun umur dia baru nak masuk 5tahun. Tapi, memandangkan Airis sangat excited nak ke sekolah, kuturutkan jua.

Aku dan suami da survey banyak tadika disekitar kawasan rumah, at last kami pilih KEMAS ni sebab.. murah dan suasana persekitaran tadika tu.

Aku tengok, cikgu-cikgu dia sangat lembut dalam tegas, plus rajin. Mana aku tau cikgu tu rajin? Sebab aku tengok kat tadika ni, diorang ada buat cage dan bela rabbit juga ayam, tak macam tadika yang lain. Suasana persekitaran tadika tu pun sangat mempengaruhi pemilihan kami suami isteri. Bersih dan ada kawasan laman yang agak luas. Yang penting, berpagar.

Semoga Airis dapat timba pengalaman baru di tadika ni.





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀