Saturday, November 24, 2012

Try Bio Essence plak


 Sangat suka! Kulit muka bertambah licin, lingkaran hitam kat mata pun berkurangan. Korang mesti cuba!

Memang nampak leceh sebab banyak proses nak kena buat. Tengok tu, aku siap letak nombor turutan mana yang nak kena pakai dulu. Tapi bab nak jaga kecantikan ni aku memang rajin dan sanggup.

Aku paling suka menda ni...


Sangat elok untuk kurangkan lingkaran hitam sekeliling mata. Macam aku ni, selalu tidur lewat... da tentu ada lingkaran gelap kat mata a.k.a. mata panda. 


Ini la hasil wajah aku lepas satu bulan consume set ni. Santek tak?


 Aku sangat syorkan pada korang untuk cuba set ni. Tapi maaf sebab aku tak tahu berapa harga satu set ni sebab aku pun, mummy aku yang hadiahkan buat aku.Muahaha...

Tapi aku tetap nak try set Tabhita. Set Esklusif nya berharga RM390 kata kau.. Ntah bila bley dapat cuba pakai. Nak merasa jadi retis gak.Ekekeke...



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀