Sunday, September 16, 2012

Kalau da perempuan...


 Aina Syuhada da pandai bergaya sendiri. Da pandai pilih cekak ngan sepit sendiri. Baju pun, da banyak songeh. Adeh.. pening plak dibuatnya. Kalau A dia nak, maka A la jawabnya. Aku ni geram je... silap-silap kena 'skru'. Tapi Aina ni anak manja abah. Sabo je la aku.



Aku bukan nak cerita pasal perangai ngada-ngada Aina, tapi pasal Aina yang da ada beg tangan sendiri. Mari kita tengok pe isi kandungan beg Aina.


Alamak... mengalahkan aku. Ni semua dia yang isi sendiri. Aku tukang beli je.


Bedak ngan lip gloss ni aku beli sebagai hadiah untuk dia sebab dia puasa penuh tahun ni. Aku izinkan dia pakai.



MIRACLE... aku suka sangat baunya. Yang original la. Yang ni, aku bagi Aina pakai. Hihi..


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀