Saturday, September 1, 2012

Majlis Pertunangan sepupu rapat, Azri

Aku ngan Azri membesar bersama. Dia tua setahun, sebaya husband aku. Dia memang kenal husband aku masa kecik sebab diorang selalu main bola sama2 kat Selekoh.

Dia tak sangka husband kawen ngan sepupu dia . Masa mula2 taw tu, tergelak gak r.

Azri dapat pasangan dari Klang, Fiza. Umur Fiza baru 25 tahun. Azri da kenalkan kami sebelum ni bila dia bawak Fiza datang umah aku. Jadi, aku merupakan orang pertama yang Azri bawak Fiza jumpa dikalangan family kami. Thats why aku ngan Fiza macam rapat sket.

Sempat gak snap beberapa photo sekitar majlis tu...

Pose sementara tunggu ahli rombongan yang lain
Ahli rombongan da sampai. 

Tema kaler merah okay! Aku memang melambak baju kaler merah sebab memang favourite kaler aku.

Pelamin nan indah
Belah kami..
Kami lagi...
Kami gak...


16 buah kereta kau!  Azri siap bagitaw kat Keluarga Fiza yang ahli rombongan kami ada la dalam 100 orang. Hihi.. terus keluarga Fiza wat open house sempena hari raya. Keluarga aku memang besar dan kami memang rapat antara satu sama lain. kalau kenduri, memang sentiasa penuh ngan sedara mara je.

Orang penting.

Makwe a.k.a kakak mak aku yang sulung ditugaskan menyarung cincin ke jari Fiza. Azri memang da lama takde mak.

Da jadi tunangan orang
Cincin tunang
Tenggelam langsung pengantin ;p
Me wif ma sista


Makan time!!!

Lepas makan, baru Azri datang. Pe lagi, bergambar le...








Fiza ngan hantarannya...
Hantaran semua mentor aku, mak anjanag yang buat.

Kami da xde 'handbag' (baby) so kami kena bawak hantaran

Kami ♥

Kat sana, kami bertandang kat rumah Pak Uda aku kat Bukit Tinggi, Klang. Kira2 20 minit dari rumah Fiza. Tapi kami xtido situ, kami balik umah.

Penuh rumah ;)

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀