Tuesday, September 4, 2012

2 September 2012 - R.I.P. Fluffy

Setelah sekian lama aku tak bersedih kerana anak bulus.. tengah malam ni aku betol2 sedih bila Fluffy da pun meninggalkan kami buat selamanya. 


Hari Ahad memang satu masalah untuk cari vet clinic. Pagi tu, Fluffy ok lagi, cuma dia muntah keluar air liur. Aku tak syak apape, sebab ingatkan dia nak muntahkan bulu macam biasa.

Bila aku da masuk tido, pukul 12.40am, husband aku panggil. Dia cakap Fluffy da lain macam. Aku ngadap je dia, nampak macam da nazak. Dia mati depan mata aku pukul 12.50am.

Aku rasa, dia keracunan sebab telinga ngan mulutnya keluar air. Begitu gak ngan punggung dia. R.I.P.Fluffy. We'll be missing u  T_T

FLUFFY (21 February 2012 - 2 Sept 2012)

July 2012



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀