Tuesday, May 8, 2012

Tadika Delima Ilmu Sport Day - 28 April 2012

Hari sukan tadika anak aku, Aina Syuhada. Tahun lepas rasanya agak lewat diorang wat sukan ni. Tahun ni awal plak. Tak kisah la, semua da selamat.

Sukan bermula pukul 8 am. Aku tak bape sihat sebab mulut aku masih  tak okay, plus pagi tu.. lepas bangun tido kaki aku sakit, menyukarkan aku nak jalan.

Tapi aku gagahkan diri nak menghadirkan diri ke sukaneka anak kedua aku tu.

Perbarisan... maknanya acara da start

Tu Syuhada ;)

Antara parents yang datang bg support.

Eiii... comotnye budak makan aiskrim

Cikgu-cikgi. Time sukan la paling rindu ngan keriuhan cikgu Ida. Cikgu Ida da xkeje sini.


Team Merah






Budak nangis... jenuh cikgu nak pujuk

Baby Hilda... pun bagi support pd kakak Hana. Ngan mamanye MommaLydzar

Me Amor...



Acara untuk murid 5yr. Hana sempat jeling camera ;)
 
Acara Aina Syuhada da nak mula



Kena susun tin dulu




Pastu kena padankan nombor ngan ejaannya.
 




Kaki aku da mula sakit sangat masa ni.

Hadiah-hadiahnya...


Puan Guru Besar, Cikgu Yani yang sampaikan hadiah


Team Aina dapat no 1
Da nak dekat abih acara, hidung Airis berdarah. Mungkin sebab panas kot. Kami terus balik, tak sempat makan. Kaki aku plak makin sakit. Balik umah lepas tu, terus terbaring., xbley bangun. Tak pegi pun kenduri jiran.


2 comments:

  1. salam. wah adik beradik HM pon masuk dalam entry ni..tq dear hehehe..

    sakitkaki kenapa tu? and ciannya aina, sampai berdarah hidung. mmg hari tu panas kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...

      Banyak pic yg member akak snap.

      Terseliuh masa tido kot, akak pun xsedar. bangun2 taw da sakit je.

      Hidung Airis mmg selalu kuar darah. Tambah2 kalau hari panas.

      Delete

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀