Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru!

Aku ucapkan selamat menyambut hari guru kepada semua guru yang berkunjung ke blog aku ni.

Tahun ni, agak kopak duit husband sebab Aina pun da pandai nak bagi hadiah pada cikgu. Takpe la... ikutkan je.

Hadiah yang anak2 pilih utk cikgu diorg.
Suka bear ni, comel je...
Bungkus camni je
 Tadika Aina plak mengadakan pertandingan mereka kad utk hari guru. Kata cikgu, murid2 kena buat ngan ibu bapa. Pe lagi... aku la mangsanya.

Ni le rupa pop-up kad yang aku kami buat.
Aku suka bila anak2 melibatkan diri dalam acara skolah cmni. Buat diorang lebih bertanggungjawab. So, aku turutkan aje.

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀