Saturday, May 12, 2012

Hari Ibu

Selamat Hari ibu buat ibu2 yang melawat blog aku ni. Juga buat bonda tercinta, Pn Zainoon Abas.. saya sayang mak dunia akhirat.Terima kasih atas segalanya.

Aku da merasa di wish selamat hari ibu oleh anak2 aku, since Shahir skolah tadika. Terharu bila anak2 belajar utk appriciate kita dengan hasil kerta tangan mereka sendiri.

Tahun ni, Shahir sekadar wish je. Budak lelaki yg da besar.. biasa la. Aina je bagi hadiah. Sama macam tahun lepas, memang sekolah akan bagi hadiah utk hari ibu ngan hari bapa.

Pagi2 tadi, punya la bersemangat Aina Syuhada nak ke sekolah.Dia kata nak buat hadiah untuk mama. Ni la hadiah yang Aina bawak balik untuk aku.



Isi bunjut  tadi.


Bunga hidup.. Aina bising suruh aku simpan bunga ni. So, aku salin masuk vase

Lepas ni turn Airis plak bila dia masuk tadika. :)

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀