Monday, May 21, 2012

A day at IKEA, Mutiara Damansara

"Tu..turu..tutu...
 Turu..tutu...tuu...
 Tu..turu... tutu...."

Kalau biasa dengar iklan dia, mesti taw lagu ni. haha..

Aku ke IKEA ngan sis aku Saje jalan 2 cuci mata sambil tgk barang baru.

Pada yang nk hias umah baru ngan konsep modern kontemporeri.. IKEA adalah pilihan terbaik Juga utk mereka2 yg dok apartment/condo cam aku ni. Barang2 IKEA memang menjimatkan space. Dengan design yg unik... pendek kata menepati citarasa aku.

Harga pun... xmahal sangat. Sangat affordable.

Aku suka barang-barang dan perkakas dapur IKEA. Peralatan bilik anak-anak pun lagi la aku suka.. sama ngan anak aku.Hihi...

Ada gak la aku snap beberapa gambar masa aku kat IKEA.

Pose dulu..  ;p

Anak aku, Aina suka hiasan bilik ni sebab catnya warna pink.

Buat macam bilik sendiri ye ;p



Seronoknye mereka....

Tengok harga carpet ni.. murah je kan?

Cantik carpet bulu ni... tp harganya pun cantik gak. Sebelum ni ada yang murah sket, tp skang da xjual.

Cantik design frame ni. Harga pun okeh.

Aina ngan Airis nak lampu ni utk bilik diorang

Buku tahunan IKEA. Ni aku amik kt situ. Kalau dulu, dapat free je dalam mail box umah.

2 comments:

  1. ikea mmg best..klu pndai carik,brg murah kat ikea pun da nmpk exclusive!

    ReplyDelete
  2. lama tak p Ikea huhu..dlu time duk Damansara boleh lah p selalu :)

    ReplyDelete

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀