Friday, February 6, 2015

JJCM : Restoran Mohd Chan Abdullah, Kuala Selangor




Dalam perjalanan balik ke Subang, baru ingat belum lunch. Da lama teringin nak cuba masakan Cina Muslim di Restoran Mohd Chan di Kuala Selangor ni. Mysayang dengar aku da lama teringin, berdesup terus dia masuk simpang ke situ.

Kalau dari arah utara, restoran ni terletak di sebelah kiri, betul-betul belakang McDonald Kuala Selangor.



Aku dala mood berdiet, so aku biarkan mysayang yang pilihkan menu yang sesuai untuk aku. Pakarlah katanya,hehehee....

Mysayang order Dim sum 6pcs, Nasi Kam Heong Ayam dan Nescaffe Ais untuk dia, manakala untuk aku dia orderkan Mee Kantonis Hing Yong dengan air kosong je. Jadi la kan?

Dim Sum 6pcs


Nasi Kam Heong Ayam

Mee Kantonis Hing Yong

Syoknye menjamu selera

Acara wajib







No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀