Wednesday, February 11, 2015

Alahai Pejabat Pos



Giler lama! stress aku berurusan di Pejabat Pos. Nape la Lambat sangat nak tunggu giliran.

Mula-mula, aku ke Pejabat Pos Kampung Melayu Subang. Aku masuk pukul 4pm, pukul 5 lebih, still tak dipanggil. Tension! Oleh kerana aku ada urusan lain, aku pun blah camtu je. 


Esoknya, aku ke Pejabat Pos di Giant Kota Damansara, pun sama. Tapi aku tungu gak sebab tak larat dah nak buang masa kat Pejabat Pos. Maknanya lepas ni, aku kena pastikan aku boleh spend 2 jam untuk berurusan kat Pejabat Pos. Harap-harap, lepas ni diorang tingkatkan kualiti servis supaya customer pun berpuas hati. untuk nama baik korang gak.




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀