Friday, February 6, 2015

Final Maharajalawak Mega 2014

Mysayang nak tengok Final Maharajalawak Mega 2014. Kakak ngan adik aku pun sama. Ok, jom tengok ramai-ramai. 


Yeay! Tiket da beli. Tapi frustrated, Arena da abis, Lower Tier pun sama... SOLD OUT! Yang tinggal hanya Upper Tier. Huhuhuuu...

Btw, tak boleh bawak budak under 12 years old. Nasib baik abang da besar, boleh tengok-tengokkan adik.

Kakak aku pergi dulu sebab dia nak claim tiket. Aku sampai sana pukul 8.30pm. Then, kakak aku bagitahu, kat kaunter boleh tukar tiket, mean kami upgrade ke tiket Arena. Yeay!



Tiket Arena...Yeay!
Masa kami sampai tu, Red Carpert sedang berlangsung. Sempat la tengok Sepahtu, Nabil ngan Shiro.

Shahrul Shiro
Ajak Shiro yang sporting. Sempat pose untuk aku.
Masuk stadium, tengok banyak lagi kosong. Nasib baik, bley duduk depan sikit.



Rombongan Cik Kiah

Sempat lagi ;p
Penyokong Dato AC
Penonton yang kebanyakannya ahli fan club peserta
Da start! Awal 5 minit dari TV rupanya. Patut boleh potong memotong.



Selfie time iklan
Feel tengok live ngan tengok kat TV memang lain. Benda tak lawak pun jadi lawak. Hahahahaaa...

Tamat persembahan peserta, Taufiq Batisah plak buat persembahan dengan 'Awak kat mana'.



Sedia untuk pengumuman pemenang
And the winner is... ZERO.

Tahniah Zero, memang nasib korang baik.



Alaaa...belon tak sampai sini. Huhuhuuu
Tamat show pukul 12.45am. 

Jom balik


Sempat lagi pose kat luar stadium



Me after lost 4kg.
Satu benda yang aku tak suka tengok program Astro ni, tak boleh nak rakam video. Jaga sangat copyright nye. Aku pun kena sound, padahal bukannya ambil video pun. Tak suka..

Kbai..balik jom...



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀