Monday, February 9, 2015

Malang tak berbau...



Hari ni... kami kemalangan....


Kejadian berlaku di lebuhraya MRR2, persimpangan Stesyen minyak dekat Baiduri, Kepong.

Encik Wira kena rempuh dari belakang oleh motor. Budak tu, kakinya tersepit bawah motor. Tak boleh bergerak. Nasib baik mysayang bertindak pantas. Cepat-cepat dia turun kereta, alih motor dan tahan kereta lalu lalang yang bergerak laju di hiway. Kalau tak, naya budak tu kena lenyek.

Aku panik tengok darah budak tu menitik-nitik. Tapi aku boleh control kepanikan aku. Aku suruh budak tu bukak helmet dia. Tak sempat snap gambar dia tengah berdarah sebab panik la katakan.

Motor budak tu remuk kat depan.
Sian encik Wira. patut la semala lampu sensor asyik blink2 je macam ada pintu yang terbukak sebab bonet tak rapat. Petanda rupanya.

bumper pecah separuh, lampu kanan hancur.
Kami terus bawak budak tu pegi Hospital Selayang. Lama gak tunggu, ada dalam 2 jam. Nasib budak ni tak parah. Kalau tak, naya je kena tunggu lama.

Tahan sakit.. habis koyak baju dia
Kami tak claim pape pun. masing-masing pun ada kerugian. Takpelah, kifarah buat kami mungkin. Alhamdulillah...

Sian encik Wira..

Sampai rumah, baru aku perasan tangan kiri aku sedikit bengkak, rupanya impact accident tadi. Sibuk risaukan budak tadi, tak sedar diri sedikit cedera. Malam rasa sakit la pulak. Kalau tak hilang, esok nak pegi klinik.






No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀