Wednesday, August 15, 2012

Kuih Raya

Aku memang tak beli kuih raya Bukannye apa, tapi macam da serik. Beli kat luar, mesti kuih satu rasa berbagai rupa. Korang faham tak? Maksud aku, rasa semua sama, tapi di buat lain-lain bentuk Pastu, main letak je nama

Tiap-tiap tahun, aku la yang buat kuih raya untuk family aku Family husband da tak payah sebab ipar duai da borong kuih masing-masing Sampai 2,3 plastik. Kadang-kadang sampai buang je kuih raya kat kampung husband tu

Aku buat kuih yang memang kami sekeluarga suka je Resepi pun memang resepi family. Cuma kadang-kadang kalau terlebih rajin dan ada masa, aku akan cuba buat biskut lain.

Rasanya, tahun ni macam da suntuk sangat. Dari masa mula meniaga, sampai nak buat kuih raya, rasanya macam da tak sempat Ni ada yang tak balik beraya sebab kuih raya tak siap nanti.Huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀