Wednesday, August 29, 2012

Member Beraya

Ramai gak member aku ngan husband yang datang beraya. Malam-malam lepas office hour pun diorang datang. Tak kisah la, at least diorang bagitaw sebelum nak datang beraya, so aku bley prepare pe yang patut. Takde la diorang datang hanya makan serdak biskut raya. Eheeee...

Malam semalam adik aku ngan husbandnya datang beraya, aku hidang ngan nasi lemak. Spontan je aku masak pe yang ada. Sejak dua menjak ni da agak cekap di dapur. Main campak-campak je da siap masak.

Malam ni, bff husband (cewah) ngan member bekas satu office dia datang beraya. Aku sempat masak mee goreng, kuah kacang ngan nasi impit. Walaweh.. makin cekap aku rupanya *perasan



Tu la kelebihannya kalau nak datang bagitau tuan rumah dulu. Jangan main surprise je. Silap-silap, korang yang kena surprise.


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀