Tuesday, March 19, 2013

Ungu mata hitamku

Penuh ngan lautan purple... itu yang bley aku gambarkan keadaan masa program Purple Walk semalam. Ramainye manusia..

Lautan ungu
Program ni diadakan serentak satu Malaysia. Aku berada di Parlimen Subang, so kawasan berkumpulnya kat Kota Damansara.


Aku tak tido malam tu. Aku kena siapkan skirt hula untuk team aku. Ada pertandingan team paling sporting dan kreatif plak. Aku pun menawarkan la idea aku untuk buat skirt hula memandangkan diorang semua ketandusan idea di saat-saat akhir. Aku memang minat benda-benda camni.

Malam tu sempat lari kejap ke Uptown Kota Damansara cari pape yang bewarna purple. Hihi.... Tu yang tak sempat siap lagi 3 skirt tu. Huhu.. Papehal, aku da lambat. janji kol 6.30am berkumpul kat KEMAS, tapi aku sampai kol 7am. Sorry guys!

Aku sampai je, kami terus bertolak. Aku ngan muka sememeh sebab tak sempat make up nya, ngan tak cukup tido nya. tapi Alhamdulillah... aku rasa segar sebab aku minum air kolagen sebelum bertolak.

Mula-mula, macam biasa. Dimulakan dengan senamrobik.

Instuctor senamrobik pagi itu

Belon dilepaskan, tandanya bermula acara
Start berjalan pukul 9am. kami berjalan dalam kumpulan.

geng kami yang sentiasa ceria

Cantik gak skirt hula yang aku buat ni
Gelang bunga ni pun aku yang buat

Pagi nan indah
Polis jaga trafik untuk bagi kami laluan
Haha..aku berjalan ngan muka pucat macam orang sakit.

Pucat macam mayat
Selepas make over
Sementara dengar ucapan dari yang terhormat, aku sempat siapkan lagi 3 skirt hula.


Ada acara cabutan bertuah. Hadiahnya pun banyak. Ada lebih 30 kot. Tapi aku tak bape luck hari tu. Huhu...

Hadiah cabutan bertuah
Dan..tak disangka-sangka team kami, NGO Taman Subang Baru, menang team paling kreatif, berdisiplin dan ceria hari tu. Yeay! Tak sia-sia usaha aku.


Pagi tu di meriahkan dengan persembahan artis Elyana dan Jeffrydin.

Elyana memang cantik!
Eh.. macam kenal je skirt tu..
 Acara selesai kol 12pm. Kami kena jadi pekerja kutip sampah plak. Haha... takpe, buat amal la tu kan?  ;)

Sempat snap beberapa foto masa sesi kerja amal. Hihi...


Hihi.. harap hilang beberapa kg's lagi. Yeay!



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀