Sunday, March 3, 2013

Netball...netball..netball

Aku suka sangat bila dapat bersukan. Kalau ikutkan, masa skolah rendah, aku memang budak sport. Tapi, bila naik skolah menengah, bila badan pun makin 'membesar', minat aku nak bersukan pun berkurangan. Tambah2an dikelilingi 'abang2 angkat'. Musim menggatal r tu..  ;p


So, aku teruja sangat bila dapat join Kelab Ladiez Kemas ni. aku berpeluang aktif bersukan semula.

Kali ni, friendly ngan Kemas Kota Damansara. Kalau da namanya friendly, confirm takde hadiahkan. So, untuk suka2 je. Takpe, I like...

Kejap jadi GA, kejap jadi GD.Hihi..
Semangat
In action
 Sekali lagi... kami kalah. Aku rasa faktor keadaan gelanggangnya yang bersaiz luar biasa, juga pengadil yang tak bape profesional. Hihi.. takpe kan, suka2 je.

Takpe, biar kalah main, jgn kalah brgambar  ;p

Lepas da main netball tu, kami ke Surau Seksyen 7  Kota Damansara untuk join gotong royong kat situ. Aktiviti amal gak tu.

Kami yang sedia berkhidmat!

Aku harap, aku dapat terus bersama Ladiez Kemas ni, memandangkan aku sangat selesa bersama diorang semua. Korang memang ohsem!





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀