Saturday, March 9, 2013

Birthday party

Sejak aku officially ahli Ladiez Kemas ni, aku agak sibuk ngan macam2 aktiviti. Dari sesi training setiap petang, kemudian ada sesi berjimba2 together-gether**hihi..

Malam ni, salah seorang ahli Ladiez Kemas, kak Liza ada buat birthday party anak keduanya di rumahnya di Kg Melayu Subang. Aku pun pegi la bawak princess aku 2 orang tu. Abangnya, maybe dia fikir dia da besar, so dia tak minat nak follow aku. Takpe, aku da mula terima hakikat itu. Huhu...

Ladiez kemas serang umah member ngan tema merah putih katanya..


birthday boy..malu2 kucing.
 Majlis simple je, cuma dihadiri teman rapat, keluarga juga jiran. Tapi, masakannya... wallah, sedap ya amat. Rasa macam nak tambah banyak kali ** tapi disebabkan aku on diet, control sket nafsu tu ye.Hihi...


Majlis start kol 9.30pm sampai kol 11pm. Lambat gak.. aku tak pernah balik umah selewat itu tanpa en husband disisi. Tapi, nasib baik la husband memahami. Hihi..

Airis plak, demam kat umah member tadi. Tetiba je. Demam kepenatan le kot. Hihi...






No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀