Thursday, November 20, 2014

Aiskrim Dangdut


Dalam sibuk2 dengan tempahan goodies, aku teringin sangat nak meniaga. Da lama tak meniaga.

Hari ni ada Majlis Graduasi Tadika Kemas peringkat DUN di Dewan MBSA Kampung Melayu Subang. Aku ambil kesempatan nak meniaga kat situ memandangkan tapak meniaga pun free je.

Aku meniaga aiskrim dangdut dan jajan. Aiskrim dangdut? Korang tak tahu ye? Ada yang panggil aiskrim Malaysia. Sebatang 50sen je.

Kak Miesha tolong goyangkan aiskrim

Kakak-kakak gojes jadi peneman aku.

1st time cuba, agak kelam kabut gak r.
Kalau da memang suka meniaga tu, meniaga la apapun, janji meniaga. Itulah aku. Nasib baik mysayang faham.




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀