Saturday, November 22, 2014

Majlis Graduasi Tabika Kemas 2014



Aku sampai kat tadika lambat... YB Kak Tun pun da balik. Hujan pun da reda. Tadi lebat kata diorang. Takpelah...janji kerja da siap dan sempat sampai sebelum majlis tamat. Makanan pun da habis. Huwaaaaaa......


Pentas simple petang tu
.
Aku sampai je, cikgu-cikgu suruh aku jadi judge untuk pakaian beragam.



AJK bertugas


Aku ambil sijil.. selfie je.


Harap persahabatan ini kekal sampai bila-bila
Selesai majlis..... kendara r plak.

Sesudah tamat majlis.


Abis kotor pump aku. Lecak..


Kak G ngan En Ramli tunjuk bakat





Ni sekitar kenduri kecil kami.









Moga persahabatan ni tak berakhir disini. Rindu korang semua...


SELAMAT BERCUTI!!!





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀