Wednesday, February 15, 2012

Kecut perut

Dalam berjaga-jaga pun, bley kena gak.

Anak kedua aku, Aina memang agak degil. Diam-diam dia curi masuk bilik abangnya, amik sharpener milik abangnya. Aku tak sedar sebab tengah sibuk mendobi sarung bantal ngan selimut.

Lepas tu, datang anak bongsu aku, Airis. Di tunjuk mulutnya pada aku.
"Mama... tengok ni" katanya. Aku rasa macam nak pengsan bila tengok darah meleleh keluar dari mulutnya.Relax, jangan panic (*dalam hati aku). Aku belek2 dalam mulut Airis.. oh... lidah dia yang berdarah. Agak banyak darahnya.

Siasat punya siasat, sah lah Aina da amik sharpener abangnya, lepas tu biar bersepah merata. Then Airis ambil main2 letak kat mulutnya dan terkena lidah terus berdarah.Ish..ish..ish... bikin risau je.




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀