Monday, January 20, 2014

Mummy tak sihat

20Jan14 (Mon)

Mummy aku tak sihat. Aku susah hati...

Da bawak klinik, doc cakap tekanan darah,jantung mummy okey...takde masalah. Cuma demam sikit je.

Tapi aku tahu, bukan fizikal mummy yang sakit sikit je. Emosi dia yang lebih sakit. Maksud aku, ada yang tersentuh hati. Biasalah...orang tua. Silap sikit mudah terasa hati. 

Mungkin terasa hati ngan aku...atau adik beradik yang lain. 

Aku cuma cuba buat yang terbaik untuk mummy. Alhamdulillah, mummy nak duduk dengan aku.  

"Mummy...selagi hayat ini dikandung badan. Aku abadikan diri ini buatmu. Sesungguhnya...kasih sayang yang telah kau berikan pada kami tidak ternilai harganya. Sayang mummy!!!"


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀