Tuesday, January 3, 2012

Sesi Persekolahan 2012 pun bermula

Tahun ni anak sulung aku, Shahir naik Tahun 4. Aina plak still sekolah yang sama. Hari ni aku takde la sibuk sangat sebab Aina masih belum start sekolah lagi. So, hanya Shahir sorang yang start sekolah hari ni.

Macam biasa, sebelum mula sekolah, kena siap membeli barang2 sekolah. Aku takde galakkan anak beli barang branded. Tapi semua tukar baru memandangkan barang2 last year sume da jahanam. Biasala.. anak lelaki. Lagipn, bila aku belikan barang baru, dia lebih bersemangat nak mula sekolah balik. Biar yang murah, tapi tahan.

Kami beli barang sekolah kat 1 Utama. Ramai gak yang shopping barang sekolah last minute... macam aku gak ;p



Ni beg sekolah ngan alat tulis yang diorang pilih sendiri


Ni baju sekolah Shahir. Aina dapat baju bila mula sekolah nanti. Baju lama ada lagi

Kalau da girl tu, girl gak. Dia pilih Barbie Princess set.

Airis pun beli gak walaupun blom sekolah lagi


Selesai beli barang2, masa nak balut buku pulak. Patah pinggang dok lama2. Takpe, janji buku2 semua mesti dibalut.



Tahun ni leceh sket sebab Shahir banyak dapat buku lama, sebab dia yang akhir pilih buku , tak datang sekolah pasal semput. hasilnya... dapat r buku yang bercerai 3 cam ni.Huhuhu...



Nasib baik masih bley di fix kan lagi. Nak wat camne, redha je la.

Last sekali,bawak Shahir gi macha, gunting rambut. Murah sket kat sini, RM5 je. Tahun lepas kat saloon RM20. Takpe, janji potong suda..



Dan hasilnya...



Tahun ni tak susah sangat sebab anak2 pun da besar, da pandai biasakan diri. Aku tengok je.

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀