Sunday, January 1, 2012

Jalan2 ke Berjaya Time Square

Ni aktiviti akhir cuti sekolah sebelum sekolah start hari Rabu ni. Aku bawa anak2 ke sini Sabtu lepas. Da lama tak datang sini. Airis pun baru 1st time pergi situ.

Airis da ready!

Mama pun da ready gak ;p


Aku pegi ngan kakak ngan anak2 dia, juga adik aku. Kami pegi naik bas, nak merasa naik monorel...

Tengah tunggu bas


Macam biasa... hari cuti, ramai pendatang yg naik bas.Terasa kami dinegara org plak
 

Kami turun kat KL Sentral. Naik monorel dari situ.

Setelah 1 jam menunggu bas, monorel dan tempuh perjalanan, akhirnya kami sampai ke Cosmos World pukul 11.30 am.

1st ime naik monorel.Sian...;)

Pintu masuk utama


Ni bahagian orang dewasa. Amacam? Syok!!!!
Ahli rombongan

Wif my sis




Mama pun nk merasa naik Buddy Go Round gak ;p
Mama temankan Airis naik train ni sebab Airis takut2... sebab pengalaman naik train kt Tmn Buaya, Melaka dulu la ni


Ngan Redza, anak kakak aku
Wow... bercahaya!

Yang pakai baju putih, bajunye akan jadi kaler biru
Antara laluan train


Honey Bump.. main keta langgar

Flying Bumble Bee
Buddy Go Round

Dan banyak lagi... banyak pic aku amik, tp malas nak upload ;p


Kami sampai rumah lebih kurang pukul 7pm. Penat! Habis plan nak sambut Tahun Baru kat The Curve malam tu.Hehehe...




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀