Saturday, December 20, 2014

It's the day... FINAL PIALA AFF SUZUKI at Bukit Jalil


Yeay! Hari yang ditunggu sudah tiba. Walaupun di pusingan pertama Malaysia da tewas, semangat Malaysia Boleh tetap takkan hilang. Cewah!

Aku ke stadium dengan adik manis, Nurul. Kami bertolak pukul 4.30 petang. Kononnya nak elak jam. Hihiiii


Saya da sedia! Saya da sedia!


Me and Nurul
Sampai-sampai je, Alhamdulillah... dipermudahkan dapat parking, walaupun kena menapak sket. Sampai je, terus cari kaunter untuk claim tiket online. Tengok da ramai... perghhh. Nasib tak bawak budak-budak.



Muka tabah beratur nak calim tiket
Lepas sejam beratur claim tiket, sepatutnya da boleh masuk stadium. TAPI... tak boleh nak masuk lagi sebab mysayang da stuck dalam jamm dan tiket dia ngan kawannya ada pada aku. Adoihhhh....

Semangat Harimau Malaya gitchew! ;p
Sempat posing sepanjang dalam stadium. Bila half time r.. Heheeee






90 minit yang amat mendebarkan. Aku malas nak ulas banyak pasal game. Bagi aku, Harimau Malaya da buat yang terbaik, cuma Thailand memang bagus. Tahniah buat semua pemain!

Best tengok game secara live kat stadium. Amat berbeza dengan tengok kat tv. last aku tengok game kat stadium, 10 tahun yang lalu rasanya. Lepas beranakkan Shahir. Giler lama...









No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀