Thursday, August 15, 2013

Make over rumah

PART II : Perlaksanaan.
Ni bab yang aku suka..tapi bab perlaksanaannya aku lagi suka serahkan segala tugas pada husband aku. Ngehehe..
Kiranya..aku jadi mandor je la, mengarahkan encik husband buat itu, ini...mengikut kehendak aku. Hihi...
Keadaan rumah sebelum di apa-apakan.
Husband aku da biasa buat kerja-kerja ngecat ni. Bukan ngecat je, macam-macam dia boleh buat. Pendek kata...memang serba boleh. Beruntungnya aku ;-) Tapi tu la. Yang tak tahannya...kerjanya laju,sama laju dengan rokoknya. Alahai....
Dalam satu malam je,dia boleh siap cat satu hall. Yeay!
Kaler cat..nape aku pilih kaler 'Turkish blue' ? Hmmm...nanti aku fikir nape ek. Aku pun tak tahu nape. Yang aku tahu, aku minat plak ngan kaler ni since baju raya aku tahun lepas. Plus, lepas aku tengok dalam majalah Impiana Apartment..nampak cantik pulak kaler ni dibuat cat rumah. Lagipun...guna kaler ni buat rumah aku nampak cam kondo. Cewah...
Ok la...tengok la nanti macam mana hasil nya. Yeay!

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀