Friday, June 22, 2012

Finally,.. got my lappy back!

Fuhh... lega bila dapat online guma lappy sendiri. Sangat seronok!. Rasa janggal bila pkai lappy adik or husband punya. Tak bley nak mesra.

Al-kisahnya, adik aku punya lappy rosak. Kena hantar repair kat KL. Oleh sbb dia nak exam, aku korbankan diri, bagi dia pinjam lappy aku. Huhuhu... berat hati nk lepaskan, tapi aku mesti berkorban.

Sepanjang ketiadaan lappy aku, aku guna husband aku punya notebook. Memang tak best. Nak editting, nak online pe ke lagi. Huhuhu...

Terus terang, aku xminat tablet. Setakat nak main game boleh la. Nak update blog guna tab? Sangat tak suka... takde kepuasan dan keselesaan. Langsung hilang mood nak berblog. Tu yang da lama aku tak update blog ni.

Banyak sangat cerita yang aku nak kongsi kat sini. Pelan2 kayuh r ye. ;)

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀