Saturday, January 31, 2015

JJCM : Richman Cafe, Sungai buloh




Lunch hari ni, mysayang bawak kami ke The Richman Cafe. Saje bawak bebudak makan luar. Hari sekolah, mama yang masak. 


Tahun lepas, selalu gak kami datang sini. Ni kira first time untuk tahun 2015 lah. 





Airis nak air Longan. Comel je bekas dia. Ok, Airis suka.



Aku order air Hawaiian, tp diorang bagi aku air Chocobana. Takpe, aku redha je. Terus cuba. Not bad...chocolate campur pisang. Tapi pada aku, agak manis r. Heheeeee.


Aina memang peminat pasta. So dia order 'Bechmanel Sauce Seafood pasta'. Rasa ok, cuma pada aku pasta dia tak berapa empuk.


Haaa...yang ni aku punya. 'Konlo Kuey Teow with Hakka Chicken'. Memang favourite dari dulu. Tapi, rasanya da lain, plus kuahnya agak cair. Dulu lain! Frustrated!!!


Yang ni pilihan mysayang. Perut orang tua, mesti nak nasi gak. Ngeheheee..
Dia pilih 'Sweet and Sour Chicken with rice', pastu dia tambah 'Sambal Sayur Kangkung'. Ok, mysayang puas hati rasanya.

Airis ngan abangnya makan western food je. chicken Chop...memang favourite Shahir.

So, rumusannya, dulu makanan kat sini agak sedap. Tapi tahun ni da tak berapa, sama ada diorang da tukar tukang masak, or da tukar resepi baru. Korang cuba, baru tahu.

Aku nak bagi 3 dari 5 bintang.





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀