Wednesday, January 28, 2015

Daftar slimming pakej di Adeline




Last week, masa jalan-jalan dengan mysayang... aku dapat voucher untuk body treatment yang berharga RM320, dengan hanya RM49 je. Disebabkan murah, mysayang pun suruhlah aku cuba.


Selepas bincang, consult, bla..bla..bla.., kami set appointment untuk sesi yang terkandung dalam voucher tu. hari ni aku free, so aku buat appointment hari ni.

Hari ni aku buat treatment 'Slimming Sauna' dengan 'GS', seperti yang terkandung dalam voucher tu. Mengambil masa dalam 2 jam. Mysayang gatal ikut, sanggup tunggu 2 jam tu. Hahaha...

Best sangat! Sauna selama 45 minit, pastu sesi urutan dengan mesin GS. Syok walaupun agak sakit.

Yang mengejutkan aku, mysayang da register aku untuk full program iaitu untuk sepuluh sesi yang berharga RM8+++. Tapi sempena promosi Chinese New Year, Dapat diskaun separuh harga. Yeay!!!!!!!!


Bergambar untuk promosi Chinese New Year, bersama Jennifer Tan, manager kat situ.

Kad sesi aku.
Yeayyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Excited wei... 





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀