Saturday, September 27, 2014

Kenduri rumah BFF di Kajang perdana



First time aku sekeluarga ke rumah BFF aku, Sara. Dia buat majlis kesyukuran sambil sambut birthday dua anaknya, Affan dan Aisy.

Birthday Girl yg shumell!
Majlis diserikan dengan persembahan gambus daripada teman zaman persekolahan kami, Zulhafiz. Bagus dia ni. Actually, dia sedara aku.


Masakan Sara dan suaminya Airul a.k.a. chef Awie memang superb! Tak pulak aku ambil gambar juadah.

Kami sampai lambat, jawabnya memang takde kerusi la. Muahahaaaa...


Lalink aku sibuk layan tetamu. Tapi sempat gak ler kami ambil gambar bersama.


Kebetulan plak aku ngan anak-anak pakai kaler merah. Aku tahu merah tu kaler favourite you lalink..




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀