Friday, September 12, 2014

Group Whatsapp bercambah seperti cendawan tumbuh selepas hujan

Panjangnye tajuk post kali ni. Hahaha.. tetiba rajin nak taip tajuk panjang lebar tu. ;p

Ok, pe yang aku nak cakapkan pasal tajuk ni sebenarnya, aku tengok makin bertambah group Whatsapp kat fon aku ni.

Ni antaranya...


Group gugurl sekolah menengah, 'GEGIRL AZIZIAN'. Sebenarnya aku tak berapa kenal ngan diorang ni. Maklumlah, masa zaman sekolah... aku banyak habiskan masa ngan bff aku je, si Sarah. Kitorang tak bley r campur ngan gugurl ni. Kebanyakannya hipokrit.

Tukar nama jadi IBU2 AZIZIAN. Hahadeh..

Atas cadangan bernas aku, group ni ditukar nama kepada LADIEZ AZIZIAN. Hahaha...sound familliar kan?
 Da namanya Ladiez... of coz semua ahlinya pompuan kann. BFF aku Sara ngan Lijah, awal-awal lagi da left. Aku? Aku xde hal ngan diorang. So, selagi diorang takde cari pasal ngan aku, aku stay.

Ahli group
Ada satu lagi group, group sekolah rendah yang sememangnya kalau boleh aku nak ngelak dari join. Tapi, si Jannah kawan aku ni, pepandai add aku. Akibatnya... bahana...

Aku kena kick dari group tersebut bilamana ada yang tak senang ngan aku. Hahahaaaa...so funny! Sebab aku tak minta dimasukkan, so aku sangat tak kisah bila tak join diorang. Hahahahahaaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀