Monday, September 29, 2014

Girls Day Out!



Aina ajak aku ke saloon. Nak buat rambut katanya. Adoi anak.. umur baru 8 tahun, nak buat rambut apenye... Adeh.

Aina punya perangai, selagi dia tak dapat apa yang dia nak, dia akan terua merengek dan merengek...buat aku jadi rimas dan stress. Aku pulak bukan jenis ngikut kata anak.

Tapi, untuk meredakan ngada-ngada Aina, aku bawak dia ke saloon. Bukan untuk buat rambut, sekadar wash and blow je. Biar dia puas hati.

Aku da pesan kat dia, sekali sekala boleh la, tak boleh selalu.


Destinasinya, ke salon Velerie di Tingkat 1, Sungai Buloh Mall. Aku pernah buat rambut kat situ dulu, so aku tahu hadil kerjanya macam mana.



Seronok abih diorang. First time la katakan. Aina rileks je, macam da biasa. Tapi Airis memang tak diam. Pening akak shampoo girl tu. Haha

Hasilnya...memang puas hati. Padahal, cuci je. Hahaaaaa...




Malam tu diorang takmaw basuh rambut.







No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀