Saturday, July 26, 2014

Baju Melayu

Arghhh.. Baju raya tak beli lagi! Lagi 2 hari nak raya. Persiapan pe pun takde...

So hari ni aku decide nak pegi Jakel, cari baju melayu untuk raja dan putera aku. Jom!


Destinasi tujuan... Jakel Shah Alam..
Warna tema yang jadi pilihan aku (diktator ;p) warna hijau emelard. Memng da lama ngidam kaler ni.

Nasib baik ada pilihan untuk hero2 aku tu.


Ntah pe beza antara Zizan Razak ngan Aaron Aziz? Aku pun tak tahu. Maybe perbezaan kain dan design kot. Yg penting, kaler yg aku idamkan ada. Yes! Terus beli. Dewasa punya RM150 kanak2 murah sangat, cuma RM59 je. Serius murah untuk budak 12 tahun.

Balik Jakel, adik aku ajak singgah Laman Seni kat Seksyen 7. Sempat r berposing sakan, walaupun dalam keadaan penat berpuasa.


Banyak gak gambar, tak larat nak huplod semua ..

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀