Tuesday, November 26, 2013

Sangkaan kita


26 Nov 2013 ( Tue)

'Allah SWT mengatur perjalanan hidup hambaNya mengikut sangkaan hambaNya.'

Alhamdulillah... Semenjak dua menjak ni aku rasa segala apa yang telah aku dan suami 'set'kan since kami sertai IMKK, ada yang telah jadi kenyataan. Antaranya... plan kami nak hantar anak ke 2 kem anjuran Dr Azizan Osman, satu lagi impian aku nak pakai I Phone.

Alhamdulillah... memang kami sentiasa 'jampi' dua perkara ni walaupun dalam gurau. Alhamdulillah Allah SWT da jadikan kenyataan. 

Semalam, aku ajak mysayang ke Sg Buloh Mall... nak tengok fon Note II atau Note III second hand pun jadi la pada aku. Sampai satu kedai, kami belek-belek samsung, tetiba pekedai tu recommend kami I Phone latest yang tengah ada offer. Aku pun belek-belek..memang da lama aku teringin pakai IPhone. 

Tetiba je mysayang pergi ke ATM berdekatan yang tak jauh dari kedai dan kembali. "Alang-alang nak beli fon, baik amik yang elok terus" kata mysayang. Aku pun pe lagi...senyum sampai telinga la. Terus aku pilih IPhone 5C kaler pink. Hahaha... pink? 


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀