Wednesday, November 13, 2013

Masa yang hampir tiada

Demi masa..sesungguhnya manusia kerugian.

Aku tersangat-sangatlah busy nya... sampai memang takde masa langsung untuk update blog. Nasib baik la anak-anak dah nak mula bercuti. So, bolehlah aku fokus pada event yang bakal tiba tak lama lagi.

Hari ni aku sudah siapkan name card untuk suami and the gang. Then baju koporat yang baru ditempah da diambil dari dobi.
 
Baju koporat dia.. bukan design aku
 Haaa...yang semua ni , aku yang design...


Sekarang Tuah minta aku design banner ngan bunting plak. Haiyoo..
Takpe..takpe... demi orang tersayang.

Aku plan nak buka booth souvenir kat sana. Harap Tuah nak bagi modal. Ngeeee....



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀