Thursday, October 17, 2013

Anak cermin diri




Pagi-pagi lagi da bagi mulut aku bising...membebel dek perangai diorang.

Suka sangat bereksperimen....

Al-kisahnya... pagi tadi aku kemas beg alat make up aku, pilih yang mana da lama..aku asingkan.
Tapi dalam diam, si kakak ambil alat solek yang aku nak buang tu. Lepas aku selesai lipat kain dalam bilik...bila aku keluar bilik je...

Ya Allah..ada sesi make over kat hall. Kakak tengah make over adik, yang adik plak sibuk men'touch up' kucing.




Diorang memang selalu menghadap bila aku tengah make up. Ada gak diorang bersuara minta di make upkan...tapi aku tak layan. Sudahnya...diorang make up sendiri je. 

Aduhai...anak...anak.... 


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀