Wednesday, June 5, 2013

Akhirnya...aku sampai gak ke Genting Highland

Da lama berhajat nak ke Genting. So cuti sekolah kali ini, aku ngan kakak aku plan nak ke Genting. Yehawww...

 Sebelum ni husband aku agak keberatan bila di ajak ke Genting Highland. Al maklum la keadaan muka bumi yang agak mencabar, husband aku tak sanggup nak ambil risiko. So selama ni aku pendamkan saja hasrat ku itu. Huhuhu...

Tapi kali ni, bila pujuk punya pujuk, akhirnya sayang aku setuju bawak kami anak-beranak naik Genting. Yeay!

Keja giler last minute plan...kami memang da selalu sangat buat camtu. Plannnya pagi petang tu gak bertolak. Dengan tak booking hotelnya, gamble je. Hahaha

Kami bertolak dari Subang pukul 5.30pm. Korang agak-agak pukul bape nak sampai atas? ;p


Sampai kat Genting Sempah pukul 7.30pm. Alang-alang da sampai situ, singgah makan dulu.


Okeh...selesai isi perut, misi diteruskan. Misi nak cari bilik tidur plak. 

Tengah jalan naik jumpa batu ni.
Finally... selamat sampai ke puncak.


Ahli rombongan bergambar kenangan

Sejuk giler malam nih
Okey... jom cari bilik.

Check-in
Teruja sangat dapat bilik 2 single bed dengan harga RM3++  * Adeh... mahal ok. Menyesal tak booking online. Langsung lupa nak amik gambar bilik.

Bila bebudak da tido, mak bapak budak pun keluar merayap cari sapdek. Hahaha...

Ramai orang, restoran semua penuh. Marrybrown pun jadi la.
Da kenyang perut, jom cuci mata sekitar Indoor Park. Cantik dekorasinya...


Syok berjalan-jalan...sampai tak sedar jam da dekat pukul 3. Tido dulu Zzzzzzzz.....

***************************************

Bangunnnn!!!! Masa yang aku sangat tunggu-tunggu. Nak main kat theme park. Tapi Kena check out skali. 

Permandangan indah dari hotel.

Check-out sudah. Posing dulu..


Okeh... selesai check-out dan selesai letak beg dalam kereta, masa untuk bersuka ria. Weehuuuu...




1st time tengok sayang nak main menda-menda yang extreme nih
Kesayangan hamba

Sedihnya bila cuaca tak mengizinkan. Petang tu hujan turun dengan lebatnya. Takde rezeki nak main roller coaster. Huhuhu...

So sambung ke Indoor Theme park ler...layan bebudak.





Okey...harap boleh pergi lagi lain kali.. nak lepas geram sebab hari ni tak dapat main game Outdoor Theme Park.






No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀