Sunday, May 12, 2013

Rombongan Ladiez KEMAS ke Cameron Highland

Ladiez decide nak ke Cameron Highland. Okey, aku ngikut je. Aku kan suka makan angin. Tapi aku sorang je. Husband suruh aku pegi sorang, bagi aku enjoy. Dia sanggup tengokkan anak-anak. Beruntungnya aku.

Kami berkumpul di sekolah pukul 6.30am. Perjalanan mengambil masa selama 4 jam lebih. Bertolak pukul 7 lebih, kami tiba di Tanah Rata pukul 11.30am.

Enjoy the photo, bebeh!

Balun karok dalam bas. eheeeee...
1st destination
Geng senget ku
Melawat ladang lebah
Shopping sayur dan buah-buahan disini
Ladang strawberi
Ada cafe kat ladang strawberi. Nice view


Da nak balik..singgah shopping sini plak
Kagum ngan Fizah ni, bley handle 5 orang anak kecil sorang diri je
singgah kat Lata Iskandar
Tak mandi pun.
Balik dah...






No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀