Wednesday, February 6, 2013

Seminar Intensif Mentor Kejayaan Dan Kekayaan Dr Azizan Osman (IMKK)

Lanjutan dari penyertaan aku ngan husband kat Seminar Berani 2013, kami join advance course 'Intensif Mentor Kejayaan dan Kekayaan bersama Dr Azizan Osman 1 - 4 February 2013. Kali ni, seminar ni kena bayar ikut pakej yang kita ambil. Ada pakej 'Super Supreme' RM9979, 'Super Diamond' RM7997, 'Diamond' RM3997, 'VIP' RM1997 dan 'General' RM997. Husband aku amik pakej 'Diamond' dan automatik dapat free bawa isteri. Yeay!!!

Pada awalnya, aku agak keberatan nak join program ni memandangkan ianya berlangsung pada waktu anak2 aku sumenya bersekolah. Thank God adik aku bercuti semester, so aku amik kesemptan ni, minta tolong adik aku tolong jagakan anak-anak aku yang kena sekolah. Lega sikit.


Pesanan penaja seblom pegi
Hari pertama, pendaftaran start pukul 8am - 12pm. Kami pegi awal, tahu mesti ramai. Dalam kol 7.50am da sampai SCCC. Selesai cepat, kami balik umah kol 9.30am.

Lokasi IMKK 2013... SCCC, Setia Alam

On da way balik umah. Adeh.. panas pagi.
Pukul 2.30 sesi bermula. Macam biasa, dimulakan dengan senaman Chicken Dance. Husband aku da tentu tamaw menari.Ngehehe...

Sesi petang abis kol 6pm

Program malam start kol 8pm sampai kol 11pm. Sampai umah kol 12am.

Esoknya, kami try datang lebih awal.


Datang awal pun, kena beratur  blakang gak. ada lagi g lebih awal
Nak wat camne, so berserah je la. Janji dapat masuk.

Tak susah nak cari makan kat sini...

Ada orang jual makanan kat situ

Setia City Mall pun dekat je
Makan malam kami di hari pertama
Ini yg terpaksa dihadapi setiap hari. Wow...
 Sebenarnya, peserta dilarang merakam sebarang gambar  tak kira la still photo or video sepanjang seminar berlangsung. So, memang takde r gambar doc tgh bagi ceramah. Tapi, hari ketiga tu, doc kasi can sume peserta bergambar dalam hall.

Kami. Tag putih utk pakej Diamond
Ramainya peserta
Doc kasi can peserta amik pic dia tengah posing atas pentas
Begitu la yg kami lalui setiap hari sepanjang IMKK 2013. Keluar awal pagi, cari parking, beratur kena rebut, berchicken dance, belajar..belajar..belajar..

Tapi, benda yang paling penting adalah apa yang kami belajar sepanjang program tu. Subhanallah....indahnya ilmu. Semoga kami kekal positif.









Sesuatu yang paling penting yang aku belajar disini ialah.. " Kita perlu memaafkan dan minta maaf... terutamanya pada kedua belah orang tua kita, selagi diorang masih hidup. Ini dinamakan keberkatan ya kawan2. Kita jangan mengeluh, sebaliknya amik dari sudut positif tentang apa jua yang berlaku disekeliling kita. InsyaAllah, hidup kita lebih tenang dan bahagia."

"ANDA KAYA DAN BERJAYA!!!"

Begitulah... betapa manisnya pengalaman yang kami dapat dari IMKK 2013. Kami mesti sertai semua program PLATINUM series Dr Azizan yang berharga RM17+++. Selagi boleh, aku nak belajar..belajar...belajar... tak kira dari sudut dunia dan juga akhirat. Ameen.....


Kami balik malam, anak da tido. Kuar awal pagi, anak tido lagi. So 5 hari ni memang tak jumpa anak.


No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀