Wednesday, February 6, 2013

Airis ikut rombongan KEMAS ke Balai Bomba Shah Alam

Hari ni last day aku berseminar. Hari ni, extra class untuk yang amik pakej 'Diamond', 'Super Diamond' dan 'Super Supreme'.

Memang tak rugi kami amik pakej 'Diamond', dpt join class tambahan ni mengenai networking.

Tapi, pagi ni hati aku agak keberatan nak gi  class sebab Airis nak gi rombongan tadikanya ke Balai Bomba Shah Alam. Sian dia... aku tak dapat nak hantar dia naik bas. Aku minta tolong abang ipar aku hantarkan Airis kesekolah untuk  naik bas.

Balik tu, macam-macam dia cite pasal 'cikgu polis'. Haha...tataw nape dia panggil abang bomba tu cikgu polis.

Dapat r goodie bag dari bomba. Itu la 1st experience Airis ikut rombongan skola.







No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀