Tuesday, January 1, 2013

Good Bye 2012... HELLO 2013!

Selamat Tahun Baru 2013 semua! Aku countdown kat umah je. Husband aku takpun, keluar jumpa Datuk Seri.. meeting untuk project 2013. Alhamdulillah... rezeki tahun baru.

Pe azam aku tahun ni? Semua orang mesti ada azam. Tipu je kalau cakap takde pasang azam. Sekurang2nya azam nak kekalkan bahagia ngan nak memperbaiki taraf hidup. Itu azam aku. Amin...

Hari ni last cuti panjang seblom esok start busy balik.. Layan karenah anak-anak yang mula bersekolah. Tahun ni aku dok sorang kat rumah sebab Airis da mula sekolah. Nampaknya tahun ni aku jadi driver diorang sebab kami da tak amik transport service memandangkan da 3 orang yang bersekolah. Macam rugi plak.

Aku amat berharap tahun 2013 ni, tahun kami suami isteri akan bebas dari segala hutang. Insya Allah..

Ok, itu saja untuk 1st post untuk tahun 2013 ni. Semoga kalian hidup bahagia di tahun baru. Amin

*Nak out, nak cari kedai Ikan bakar. Mummy aku nak blanja makan sempena tahun baru ni. Hihi...

Ni malam tadi punya mercun. Ada parti depan umah aku. Layan je la..





No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀