Friday, October 19, 2012

Selagi hayat dikandung badan

Parent in law aku still kat rumah aku. Apak ada follow up untuk masalah batu karang dia kat Hospital Selayang ngan IJN. Maybe diorang kat sini sampai Selasa kot.

Husband aku insan yang paling sibuk sekali. Nak kena bawak orang tua dia ke sana, kesini. Jadi driver diorang untuk seminggu. Hehehe..

Penat.. memang dia penat. Tapi memikirkan tanggungjawab dia, memang dia tak nak merungut. Aku ok selagi dia ok. Da memang tanggungjawab dia. Macam mana dia baik layan mummy aku, camtu la dia kena layan parent dia. 

Aku plak.. hihi.. jadi menantu solehah untuk seminggu. *Solehah la sangat ;p . Aku bukan hipokrit. Aku tak suka, aku cakap secara berhemah. Selagi aku boleh terima, aku ok. Mak aku tak ajar aku kurang ajar ngan orang tua, ni kan mak pak mentua aku yang da jadi macam parent aku sendiri. Mereka layan aku dengan baik sekali, nape aku tak boleh kan? Sepanjang 11 tahun dengan mereka, tak pernah pun aku buat hal. Aku rasa, aku la menantu kesayangan diorang... kot? Ngehehe....

Alaa... orang tua. Ni la masa kita nak jaga diorang. Hayat diorang pun, tataw berapa lama lagi. Selagi diorang ada, baik kita layan elok-elok. Jangan nanti kita menyesal di kemudian hari. Mak, Apak kami sayang kamu berdua....   




No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀