Tuesday, October 2, 2012

Kebodohan


Gila kan? Aku tak pernah terfikir langsung pasal benda ni masa buat dulu. Zaman muda remaja, semua ikut kata hati je. Nak tunjuk protes je.

Bersyukur la pada mereka yang masih ada ayah masa zaman sekolah.

Aku mengaku, zaman remaja aku memberontak. Macam2 benda bodoh aku da buat. Mak aku memang makan hati ngan aku. Sorry mak..

Tak payah la aku cerita setiap detail benda bodoh yang aku da buat. Tapi benda ni aku pernah buat masa aku form 4. Masa tu memang jahil gila. Semua benda yang tak elok, nak cuba.

a

Aku harap aku tak pernah buat benda ni. Akibatnya... sampai sekarang masih ada parut nama Amir mamat tu kat lengan kiri aku. Astaghfirullahal'azim....

.Sha.Sha. say : Harap anak2 tak ikut perangai aku dulu. Amin!



No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀