Saturday, October 27, 2012

Karok time.. cuba try test kat FIRE Zone Family KTV, Kota Damansara

Aku ngan husband sangat suka menyanyi *kalau rasa2 nak ajak karok tu, kami on je :P

So, kami selalu try tempat baru. Kali ni kami try kat sini lak...




Tempat baru... maknanya barang baru. So, sound sume sedap je dengar.

Kami pegi malam... baru ada feel
Terletak kat tingkat 1, so kena naik lif.
 Bukak je pintu lif, nampak 'makcik' ni. Terkejut mak. Ops.. lupa lak 31st Oktober ni hari Hallowen.

Model-model aku ;p
Masuk pintu je, jumpa kaunter
Korang nampak tak anak aku Airis mendongak sebelah kanan model-model aku tu. Dia minat benda tergantung tu...


Menatang yang tergantung ni... bley menggelupur bila kita tepuk tangan. Tu yang Airis minat sangat tu.

Suka tengok dekorasi sempena hari Hallowen kat kaunter ni. Macam-macam ada...



Kitorang ambik bilik medium je. Dalam RM15 sejam. Medium, tapi luas gak buat kami




Lagu-lagu nye plak.... ok la. Tapi tak banyak lagu baru. Aku ok je... evergren pun aku layan ;p

Ada gak snack ngan drink, bley di order.

klik utk tumbesaran
Korang bley le try asah tekak kat sini. Senang je nak cari sebab tepi jalan je.



Biasa kitorang 'menyumbangkan' suara selama 2 jam. Perasan jadi artis jap. Hahaha.....






No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀