Monday, July 9, 2012

Di tinggalkan lagi..

Begini la adat berumah tangga. Sayang isteri, tinggal2kan... ;p

Husband aku sejak dua menjak ni, asyik berulang ke kampunnya di Kg Sg Hj Muhammad, Selekoh, Perak.

Dia kena bawak parent dia yang da agak berusia, lewat 70an. Da tak larat nak drive, berulang ke Hospital Teluk Intan pun da tak berani. Kondisi kesihatan mereka da merosot, terutamanya apak.

Aku tak pernah  halang dia balik kampung sorang2, lagipun tu da memang tanggungjawab dia sebagai anak.

Kalau anak aku tak sekolah lagi, da tentu aku turut serta menemani.

Aku memang tak bley tido kalau takde dia kat sebelah. Tu yang da pukul 1.30am da ni pun, aku tak bley nak tido.Huhuhu...

Huwaa.. tido sorang lagi malam ni....  :(

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀