Monday, July 30, 2012

Bz sepanjang Ramadhan.

Selamat berpuasa kawan2 dunia maya..

Da 10 hari berpuasa, ni baru aku berkesempatan nak online. Macam tahun lepas, tahun ni aku meniaga kat pasar Ramadhan. Alhamdulillah... rezeki bertambah kat tempat baru ni.

Nape aku nampak juling?
Badan aku da susut :) *Motif? ;p
Assistant aku
Cuba teka siapa dia? ;p Lagi sorang assistant aku
 
Pengunjung-pengunjung
Sempat pose...


Kadang-kadang aku bawa anak-anak. Tapi sian kat diorang sebab panas. Diorang puasa plak tu. Tu yang kadang-kadang tinggalkan diorang kat rumah.


Dari secret admire ;p
Lepas habis meniaga, kami berbuka puasa kat kedai je. Penat meniaga pun tak hilang lagi, mana larat nak serve untuk diorang  berbuka. Sian diorang, tapi itu la harga yang terpaksa kami bayar. Apapun, kami tetap pastikan yang kami akan berbuka sama-sama. Selalunya, kami berbuka sekali ngan family kakak aku.



Walau sesibuk mana pun kami, family adalah yang paling utama.

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀