Tuesday, April 10, 2012

Nak sangat2...

Aku nk beli mesin jahit! Aku mesti beli satu.

Aku memang minat jahit. Aku prnah jahit baju anak2 aku sendiri... tp guna tangan r. Tu yang teringin sangat belimesin jahit sendiri.

Aku minat pada mesin ni... sebab hari tu ada adik wat demo kat umah aku guna mesin ni...


Brand Janome 2049. Sangat mudah untuk beginner macam aku. Sejak aku try hari tu, terus jatuh hati. Senang sangat. Selama ni aku fikir agak leceh nak guna mesin jahit, berdasarkan pengalaman aku guna mesin jahit lama, yang cmni tu...

Sejak aku cuba guna mesin  jahit lama tu, aku macam da serik nk guna mesin jahit. Susah kot.

Adik tu datang wat demo kat umah aku sebab nak promosikan sekolah menjahit Janome ni la. Jauh adik tu datang, dari Puchong. Sian kat dia, aku bagi la dia masuk. Kebetulan aku memang minat menjahit.

Aku kena bayar RM5 untuk pencil box yang dia akan buat kt umah aku tu. Sebenarnya aku yang kene buat. Hehe... aku suka sangat r dapat guna mesin tu. Ni la hasil jahitan aku petang tu.


Syok ooo...  tak sabar2 nak beli mesin sendiri. Macam2 aku akan buat. Dari langsir, sarung kusyen, sarung bantal, baju anak2 sampai r baju Barbie. Cepat r beli mesin jahit ni.

2 comments:

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀