Tuesday, April 3, 2012

Bila peluh menitis ke bumi..

Da lama xbuat aktiviti yang membakar lemak. Lebih tepat lagi, da lama sangat tak bersenam. Aku kira budak sport gak, tapi masa sekolah rendah r. Da masuk sekolah menengah, rasa cam malas nak aktif bersukan.Tambah- tambahan bila tubuh da transform lebih kepada kewanitaan. Korang pepaham sendiri je la. Hehehe...

Aku minat sangat nak main bola jaring. Tapi sayangnya komuniti kat sini terlalu 'rajin2' belaka, so terpaksa la aku cari sukan lain yang senang sikit nak main.

Sejak dua menjak ni, husband aku rajin ajak aku main badminton kat depan umah. Almost every evening kami main... antara usaha husband aku nak sokong aku kurangkan berat badan.Luv u! XOXO

Contoh amalan hidup tak sihat. Jangan ditiru ye... (Korang perasan x?)  ;p

Baru nak start berpeluh, kakak aku datang nak lepak sama.


Abang ipar aku
Ni pun jangan ditiru okey!
Airis naik buai ngan mak yang... mak yang pun teringin gak?

Sepupu-sepapat





`

** Creadit to my dearest sis, Sasa for da lovely photo  ;)

No comments:

Post a Comment

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀