Sunday, April 22, 2012

Anak buah husband, Yazmeen kawen March 2012

Wah... lama gak aku simpan post ni. Banyak gambar yg perlu di edit.

Majlis pernikahan Yazmeen ngan pasangannya Zikri berlangsung di Masjid Usamah Section 2 Wangsa Maju pada 16 March 2012 pukul 11am.

Manakala majlis resepsinya plak dibuat keesokan harinya di Dewan Tun Dr Siti Hasmah, Rumah Puspanita Jln Hose, KL.

Nikmati la gambar2 yg aku ambil sepanjang 2 hari tu...

Biras aku ngan anknya yg sibuk siapkn makanan utk tetamu pagi tu
Pengantin da smpai. Cantik baju dia
Barang hantaran dari kedua belah pihak
Diana F Plus... I loike!
Sain pe yg patut dulu

Selamat suda...
Happynye mereka





Lega.. siap tunjuk peace sign lagi


Family kedua2 belah pihak. Cari r mana aku

Goodies utk tetamu pagi tu.So cute!

Selesai akad nikah... majlis resepsi plak...

My princess tgh siap2 kt bilik tetamu kt dewan tu

Pengantin da sampai.. naik Estima abg ngah husband



Pelamin nan indah

Anak abg ngah husband, Nabil ngan makwenya, Adele.


Me wif my biras... wife abg ngah


Me wif Najihah, Nabil's sister

The candy bar... my apom polka dot

Sangat suka temanya... Garden wedding. Siap letak merpati hidup kt pintu gerbang tu
Sorry la... masa majlis resepsi ni aku xbanyak amik gambar sbb aku antara org sibuk layan tetamu.Hihi..

3 comments:

Happy Reading! Please leave ur comment then. Thank you!!

❀ http://apieceofme-shasha.blogspot.com/ ©Copyright 2012 Design By ShaSha ❀